
Drodzy Rodzice,
Już 18. i 19. grudnia spotkamy się w sali Planetarium Wenus na Koncertach Świątecznych Uczniów Szkoły Muzycznej Yamaha. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje organizacyjne dotyczące koncertów. Prosimy, aby się z nimi dokładnie zapoznać. Ułatwi nam to sprawne przeprowadzenie całej imprezy oraz udzieli odpowiedzi na wiele Państwa pytań.
GODZINY KONCERTÓW:
Każdy z nauczycieli przekaże Państwu podczas najbliższych zajęć dokładną datę oraz godzinę koncertu, na którym wystąpi Państwa dziecko. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z sekretariatem Szkoły.
BILETY NA KONCERT – WAŻNE INFORMACJE
Bilety na każdy z koncertów nabyć będzie można od najbliższego poniedziałku w cenie 25 zł. w sekretariacie Szkoły Yamaha. Bilety sprzedawane będą w formie opaski na rękę. Podzieliliśmy je według następujących kolorów :
- sobota godzina 14.00 – jasno zielone opaski
- sobota godzina 16.00 – zielone opaski
- sobota godzina 18.30 – złote opaski
- niedziela godzina 11.30- czerwone opaski
- niedziela godzina 13.30 – białe opaski
- niedziela godzina 16.00 – żółte opaski
- niedziela godzina 18.00 – fioletowe opaski
Do każdego biletu (opaski) dołączone będzie oświadczenie uczestnika koncertu dotyczącego stanu zdrowia oraz udostępnienia danych osobowych organizatorowi koncertów, które będziecie musieli Państwo przekazać przy wejściu na salę. Złożenie oświadczenia wymagane będzie zarówno od uczniów jak i wszystkich gości koncertowych. Oświadczenie związane jest z obowiązkiem nałożonym na organizatorów tego typu imprez w trakcie trwania pandemii Covid 19.
BILETY NA KONCERT – SPRZEDAŻ ORAZ BEZPŁATNE WEJŚCIÓWKI DLA ARTYSTÓW :
Jak co roku każdy z uczniów otrzyma podczas najbliższych zajęć dwie bezpłatne wejściówki na koncert – jedną dla siebie, drugą dla opiekuna. Pozostałe bilety do nabycia będą w sekretariacie szkoły. Bardzo ważna informacja. Bilety sprzedawane będą do wyczerpania limitu ilości miejsc na sali. Przypominamy jednocześnie, iż szkoła nie prowadzi jakiejkolwiek rezerwacji biletów.
DOT. BEZPIECZEŃSTWA COVID
Przypominamy wszystkim ,iż zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego oraz Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, podczas występowania na terenie Polski epidemii wirusa SARS-COV-2 , wszystkie osoby przebywające na terenie Planetarium Wenus zobowiązane są do noszenia maseczki ochronnej. Obowiązek ten nie dotyczy jedynie wykonawców w momencie przebywania na scenie.
EWENTUALNE ZMIANY W PRZEBIEGU IMPREZY
Na chwilę obecną przygotowujemy nasze koncerty w oparciu o aktualnie obowiązujące wytyczne oraz limity ( 50 % obłożenia sali - do limitu nie wliczają się osoby zaszczepione). Nie wiemy jak sytuacja może wyglądać za trzy tygodnie. W przypadku ewentualnego zaostrzenia obowiązujących wytycznych bierzemy pod uwagę rozłożenie imprezy na większą ilość koncertów dzięki czemu będziemy w stanie odpowiednio ograniczyć ilość osób przebywających na widowni. W przypadku jakichkolwiek zmian będziemy Państwa informować na bieżąco. Przekazujemy jednocześnie iż dni koncertów na jakich występują Państwa dzieci z pewnością nie ulegną zmianie. Różnica może jedynie dotyczyć przesunięcia godziny danego koncertu (nie więcej niż 2 godziny do przodu lub do tyłu).
W przypadku konieczności odwołania koncertów dokonamy oczywiście zwrotu należności za wszystkie zakupione bilety. Prosimy zatem bardzo aby pamiętać , iż podstawą do dokonania takiego zwrotu będzie bilet wraz z dowodem zakupu (paragonem), który otrzymacie Państwo w sekretariacie szkoły.
REGULAMIN KONCERTÓW - CZYTAJ
W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji,